»Letošnja 90. obletnica filmskega festivala v Benetkah bo zato tudi za nas še posebej slavnostna, saj so prav izbrani slovenski filmski ustvarjalci del ožje ustvarjalne ekipe režiserke Mitevske.«
»Kaj nas opredeljuje: naša etnična pripadnost, vera, spol? Kaj nas deli ali združuje? To je zgodba o negotovosti življenja, naključnih srečanjih, ki združijo agresorja in žrtev ter obujajo bolečo preteklost; to je zgodba o nemogočih povezavah, o ljubezni in absurdu.«
»Film se začne kot ekskurzija, ki jo vodi humor in se razvije v grenko izkušnjo. Naravni ritem je prvinski in je tesno povezan s človeškimi raziskovalnimi tehnikami pri iskanju resnice po nasilju.«
»Bistvena je lokacija: hotel v slogu 80. let, priča nekdanjega jugoslovanskega arhitekturnega sloga: betonski brutalizem ali modernizem, potem pa je tu še poškodovano mesto Sarajevo, pričevanje o odprtih ranah in preteklih bolečinah.«
»ključno osebnost novega Hollywooda, ki je v poznih 60. letih prejšnjega stoletja revolucioniral podobe, estetiko in jezik ameriške kinematografije.«
»Schrader je ključna osebnost novega Hollywooda, ki je v poznih 60. letih prejšnjega stoletja revolucioniral podobe, estetiko in jezik ameriške kinematografije.«
»Brez pretiravanja lahko rečemo, da je eden najpomembnejših ameriških filmskih ustvarjalcev svoje generacije, režiser, na katerega sta močno vplivali evropska kinematografija in kultura, ter trmasto neodvisen scenarist, ki kljub temu zna delati po naročilu in se samozavestno premikati po hollywoodskem sistemu.«
»Schrader gre v korak s to sodobnostjo ne le z neutrudno intelektualno in sočutno radovednostjo, temveč tudi s presenetljivo sposobnostjo krmarjenja po tehnološkem razvoju filma ter njegovih produkcijskih in distribucijskih sistemih.«
»Zaradi te drznosti (ki je v zreli fazi kariere ni pripravljenih poskusiti veliko filmskih ustvarjalcev njegovega kova) Schrader ne samo da nadaljuje delo, ampak nam je v zadnjih letih podaril tudi nekaj svojih najlepših filmov.«
»Zdi se mi skoraj nemogoče, da sem v tem poslu že dovolj dolgo, da prejemam priznanje za življenjsko delo. Da ga prejmem zdaj, ob Halloween Kills, je zame še posebej pomembno.«
»si je Benigni nagrado prislužil s svojo 'živahnostjo, silovitostjo, odprtostjo in strastno radostjo, ki je morda najbolj izvirni znak njegovega opusa'.«
»Pod črto ni Parazit niti komedija niti grozljivka, pa čeprav premore močne elemente obeh žanrov ‒ način, kako režiser na videz brez truda manevrira z njima, je kazalnik njegovega ogromnega dometa. Zdi se, kot da skuša v postmodernistični maniri zamajati temelje srhljivke in v njeno matrico vpisati element anarhije in kaosa.«